Poco's Udon World
On a visit to his hometown, Souta Tawara meets a strange child who loves udon and frogs... and has ears and a tail?!
It's a lazy day at Souta's house when Nakajima abruptly reveals that his mother guilted him into agreeing to a marriage interview. He's thirty and still single, and Souta's stuck in the same boat.
Excited by the festival fireworks display, Poco accidentally lets his tail out in the middle of the crowd, in full view of the cameras. Does this spell the end for Souta and Poco's little family?