PreCure Max Heart
Nagisa struggles with an art assignment, while Hikari tries to understand more about her connection to Pollun and the mysterious voice.
Hikari's transformation into Shiny Luminous leaves the girls stunned! While they try to work out what it all means, the warriors of darkness attack again!
Akane sends Hikari and the girls out on an errand to the supermarket. When Hikari gets lost in the massive complex, Nagisa and Honoka must try to find her!