Primal
Spear and Fang
En tragisk händelse tvingar en grottman och en dinosaurie att lita på varandra för att överleva.
Under den hårda urvintern jagar en flock ulliga mammutar dem som mördat en medlem av deras flock.
En tid av fred leder till en brutal attack från en stam av onda, apliknande människor.
Spear kämpar för att hjälpa Fang att bli frisk igen och undkomma asätarna i den primitiva världen.