Put Your Head on My Shoulder
As accounting major Si Tu Mo's graduation nears, and she considers her future, she finds herself accidentally living with genius physics student Gu Wei Yi.
Si Tumo seeks Professor Jiang's help to repay Gu Weiyi's favor; Fu Pei feels uneasy when Si Tumo changes her attitude toward him.
Si Tumo decides to stay at her mother's friend Madam Xu's place; unaware a tenant lives there, Xu's son visits.
Fu Pei learns about his friends' living arrangements and becomes concerned; Si Tumo and Gu Weiyi grow closer while focusing on their work.
Si Tumo's mother pays a visit to her and learns of her relationship with Gu Weiyi; Si Tumo finds out some unknown truths about herself.