Race Bikes with Ric McLaughlin
Shaun Palmer's Intense M1
Jeff Steber var en pionjär för full suspension och downhill-cyklar. Shaun Palmer för hans arv vidare.
Utanför Zürich har Nino Schurter sin samling tävlingscyklar. Vi tittar närmare på hans speciella Scott Spark från vinsten i Lenzerheide 2023.
Honda gav sig in i downhill under fyra år och skapade RN01. Greg Minnaar har det enda exemplaret som finns kvar.
Commencal Supreme är en legendarisk downhill-cykel som skapats av Max Commencal och gjorts berömd av stjärnan Loris Vergier.
Aaron Gwin tog USA tillbaka till toppen med nio världscupssegrar för Trek, på en av downhillvärldens mest ikoniska cyklar.