Barneby Bear
Rasmus Klump as a Mechanic
There's an urgent SOS from Kangaroo island when Peter's car breaks down. Rasmus plays mechanic and heads over to try and get it going again.
It's about to heat up as Rasmus and the gang head on a journey to the equator. The only problem is they have absolutely no idea how to get there.
Heinrich the Elephant has a visit from Rasmus and the other animals as they come to have a swirling adventure at his new windmill.
Rasmus Pingo and Pelle face a very tall task - climbing the biggest mountain in the world! The friends set out to scale Mount Everest but will they reach the summit?
There's a mysterious package delivery and it has a strange purple stamp but no name or address. Rasmus and the team try to solve the puzzle of who it belongs to.