Retroverkstan
Den döende konsten att reparera spelkonsoler, jukeboxar och flipperspel - möt dess superhjälte! Superfixaren Rob Howard är en av Storbritanniens sista kvarvarande mekaniker av vintage-elektronik, som räddar kära ägodelar från att skrotas.
Shamil köper en jukebox från 1970-talet i dåligt skick. Kan den räddas? Och Matt har kommit över ett samlingsobjekt i form av en klocka som vägrar visa tiden. Del 4 av 10.
Shamil och Rob beger sig till ett vintage spelimperium och lägger beslag på gamla 80-talsrariteter som Commondore 64 och Spektrum ZX. Del 7 av 12: Commondore 64.
Shamil plockar upp en ikonisk Weltron Space Helmet-radio som behöver lagas, men den sfäriska designen visar sig vara en utmaning att ens få upp. Del 6 av 10.