Richard Ramirez: The Night Stalker Tapes
Seriemördaren Richard Ramirez, känd som ”Night Stalker”, får på death row en närmast rockstjärnelik status bland ett antal kvinnliga beundrare som blir fixerade vid honom, däribland en kvinna som gör enorma uppoffringar för att hänge sig åt honom.