Roller Jam
Qualifier Round 1: Smells Like Team Spirit
De första fem lagen sparkar igång tävlingen och bedöms utifrån teknik och kreativitet av en jury bestående av Terrell Ferguson, Johnny Weir och Pepa.
När lagen får i uppgift att ha alla medlemmar i luften samtidigt hotar en oväntad skada ett av lagens framtid i tävlingen.
Jazzerciselegenden Judi Sheppard och platinasäljande artisten Debbie Gibson introducerar 80-talet – men ännu en skada hotar ett av lagens finalplats.