Rubble & Crew
Byggnadsvalpen Rubble och hans skickliga familj arbetar tillsammans för att reparera sin hemstad Builder Cove och göra den säker från de planer som den skurkaktiga Speed Meister har.
Gänget bygger en bro
Byggnadsvalpen Rubble och hans skickliga familj arbetar tillsammans för att reparera sin hemstad Builder Cove och göra den säker för skurkaktiga Speed Meisters planer.