Second Chance Stage
Vanliga människor med ovanliga talanger återupplivar sina drömmar i den här talangjakten som erbjuder en andra chans till rampljuset.
Fantastiska artister delar med sig av sin kärlek till musik, dans och magi för en chans att gå till final och vinna 100 000 dollar.
En specerihandlare, en kundspecialist, en ranchägare, en ekonomiplanerare och en lärare intar scenen för sin chans att nå sina mångåriga drömmar.
En sjungande servitris, en gitarrspelande farmor, en energisk dansinstruktör, en humoristisk reklamchef och en flöjtspelande järnarbetare uppträder.