Secrets and Wives
Damerna tar avsked av Gurney's, men först gör Susan och Liza upp i sanden. Samtidigt står Coris spa och balanserar på avgrundens rand.
Liza jagar efter en man, medan Amy har svårt att upprätthålla sitt förhållande. Cori bjuder på middag, och Susans make, som suttit i fängelse, bjuder på ett stort avslöjande.
Känslorna svallar i New York. Susans make får Cori att börja gråta, gruppen tacklar Amys kärleksliv under en intervention, och Susan ber om ursäkt för sin makes beteende.