Selena + Chef
Artisten, skådespelerskan, producenten och filantropen Selena Gomez tar sig fram på outforskad mark: Hon lagar utsökt mat medan hon sitter i hemkarantän, och får fjärrhjälp av olika mästerkockar.
Selena bugar för de ikoniska Jon och Vinny, och trion försöker hålla saker och ting utsökt enkla.