Shadowplay
New York police officer Max McLoughlin travels to Berlin in 1946 to establish a new police force in the wake of the war, and hopes to find his brother who is presumed dead.
The investigation in Berlin continues when Max and Elsie's troop find Karin again and pursue a controversial line of questioning.