Shinobi no Ittoki
Ittoki Sakuraba’s high school can be a lot—grades, young love, ninjas?! Discovering he’s heir to a great ninja clan, his life takes a turn when he’s a target of a rival clan. Now at Kokuten Ninja Academy, he’s left no choice but to take the shinobi path.
Ittoki returns to Iga for summer vacation; Kirei and Ryoko stay in Iga as well; Ittoki enjoys the warmth of the people of Iga; Kirei sends intel on Iga to Suzaku.