Soffan
Grete Qviberg talks about Edvin Törnblom harming his friend's pet, Emilie Roslund and Sean Banan discuss dating decency.
Siw Malmkvist and Christopher Garplind interpret the fire emoji on Instagram; Jonas Hallberg and Sanna Bråding talk about friends who smell bad.
Ia Langhammer and Tommie X talk about how to handle depressed friends; Fiona Fitzpatrick and Özz Nûjen discuss age difference when it comes to dating.
Caroline Ferrada Noli talks about Fredrik Söderholm not reading her book, Jonas Hallberg and Josie Capllonch discuss bragging to your partner on Instagram.