Sparka som en tjej
Den gripande dokumentärserien SPARKA SOM EN TJEJ belyser livet för unga kvinnliga fotbollsspelare som trotsar fördomar och förverkligar sina drömmar i den mansdominerade fotbollsvärlden. Serien skildrar flickor från Ruhrområdet som spelar för SGS Essen, en klubb som ägnar sig åt att främja kvinnliga talanger.