Speed
Across Continents
Aldrig har så många av oss varit så rörliga, aldrig har vårt krav på fast, effektiv och säker transport varit så hög och aldrig har vi förlitat oss så tungt på teknologi att leverera.
Följ med oss då vi kollar läget på världens mest innovativa forsknings- och utvecklingslabb, för att se med egna ögon genombrotten inom luftfarten.