Spice Up Our Love
Den R-klassade webbromansförfattaren, Nam Ja-yeon, från serien No Gain No Love, finner sig själv på ett magiskt sätt utbytt med den kvinnliga huvudpersonen i sin egen roman! En oförutsägbar romansfantasi utspelar sig mellan den evigt ensamma författaren och den manliga huvudrollen i romanen, Kang Ha-jun.