Spindeln Lucas
I hetaste laget
Findley kan inte motstå några nybakade kakor som är för varma för att äta, så Lucas och hans vänner gör vad de kan för att hindra honom från att bränna sig i munnen.
Avocado får ett bad av de stora människorna och hatar sin nya blommiga doft, men Maizie älskar den så mycket att hon inte vill lämna Avocado ifred.
Lucas hittar en dörr vid foten av Arlos träd och försöker ta reda på vem den tillhör.