Stand By Me
Luo Qi Qi (Zhao Jin Mai) navigates the challenges of growing up in the 1990s, from lonely elementary years to a chaotic middle school period and the pressures of high school. Fortunately, she has two important friends in her life, Xu Xiao Bo (Bai Yu Fan) and Zhang Jun (Wu Jia Kai). Now, as a senior struggling with college entrance exams, she relies on her stubborn nature to persevere. However, her complicated relationship with Xu Xiao Bo adds further emotional complexity, as their friendship always seems on the edge of something more. Will her experiences during these formative years shape her path to a brighter future? Adapted from the novel "A Book Dedicated to Our Youth" by Tong Hua, this is a 2023 Chinese romance drama directed by Wang Zhi Yong.