Statsministern Helle Thorning-Schmidt
Den tills nu okända historien om Helle Thorning-Schmidt, Danmarks första kvinnliga statsminister. Från det politiska landskapet, medias fördomar och maktkampen som försökte förringa hennes betydelse.