Stay With Me
Li Wei Wei (Joe Chen), a 30-year-old successful fashion designer, experiences a life-altering near-drowning that erases her memory of the past seven years. Confused by her current circumstances, she discovers she broke up with her former boyfriend Chen Yi Du (Wang Kai) and is now engaged to Qi Cheng (Kimi Qiao), a man she cannot remember. Zhang Li Ao (Derek Chang), a supermodel Wei Wei raised since his parents' death, supports her through this challenging period. Struggling to understand her past decisions, Wei Wei attempts to uncover the reasons behind her breakup with Yi Du, while Qi Cheng tries to win back her affection. As she navigates her fragmented memories and conflicting emotions, Wei Wei must determine which man truly holds her heart. This is a 2016-2017 Chinese drama series directed by Ruan Wei Xin.