Step Up Highwater
Efter att deras mamma blev gripen skickas tvillingarna Janelle och Tal till Atlanta för att bo hos deras morbror.
Solo
Janelle har det kämpigt på auditionen för High Water efter att hon tvingas ut ur sin bekvämlighetszon medan Tal konfronterar sina mobbare.
Janelle och Dondre kan inte dölja sina sanna känslor medan allianser på High Water utmanas.
Sages problem börjar skapa en trend och Dondre upptäcker att Janelle har hållit något hemligt för honom.
Odalie får reda på varför Davis har skolkat, Kings slits mellan lojaliteter och Tal tar äntligen mod till sig med sin förälskelse.