Stranded On Honeymoon Island
The couples are adjusting to life on Honeymoon Island, but one couple struggles with both illness and figuring out how they fit together.
A surprise has washed up on the beaches. Pernille has recovered, but is still having trouble living up to Niels Erik's expectations.
A red box washes up on the beach. Glenn and Cecilie grow even closer when they talk about their childhoods.
Everything seems to be pure bliss for Pernille and Niels Erik, but their big differences still lie just beneath the surface.