Strike Witches
In 1944, the world lives in fear of alien invaders. Humanity must turn to the girls of the 501st Joint Fighter Wing, better known as the Strike Witches. With a little magic and a whole lot of leg, the girls of the 501st are winning the war on pants – and aliens!
Into the Sky Once More
Yoshika’s plans to become a doctor are put on hold after a mysterious letter from her father leads to a reunion with Sakamoto. Elsewhere, her former Strike Witch comrades take to the air to battle a new breed of Neuroi!