Cabin Dreams
Johnnie Krigström and Mattias Särnholm bring their decorators to remote cabins to make some lucky people's cabin dreams come true.
On the small island of Grisslan is a small cottage to be saved for future generations. The eldest in the family wants to end his days there.
Sofia, Johnnie and Mattias go with Gustav Ovland to a cottage Kuokkel in the most northern part of Sweden.
The island Svangen on the west coast used to house a lighthouse which is now falling apart and Mattias and Johnnie needs to change a wall.
In the archipelago of Nyköping there's a red cottage shared by three families with young children. There's no kitchen and no toilet.
Just north of Sälen, by a lake, there's a boat house that's on its way to fall into the lake. Our team comes to the rescue.