Styckmordet ingen vill lösa
År 2007 döms Holger Algdal för mordet på sin fru. Kort efter att ha avtjänat sitt straff försvinner Holger spårlöst och hittas mördad i havet. Men vem är gärningsmannen? Och vad är motivet?