Suburbia
The Dinner
A dinner party sets things in motion and Filippa decides they need to redecorate the kitchen. Because when you accept that you are not having sex you need to start redecorating.
Signed L
Anders has two weeks to sign a new client. Anders helps Anna with the school play and Filippa happens to read a text on Anders phone - signed with the letter L.
Filippa needs some time and goes to Västerås in the middle of the kitchen chaos. Janas party opens up a new opportunity for revenge for Anders.
Anders is covering for Samir and Anna has problems at school. Anders unleashes a revenge blown out of proportion. Even Martin has had it and wants to talk to Anders.
Martin confronts papa Pedro and Anders needs to arrange an alibi for him. When Anders has hit rock bottom he comes home to a surprise from Filippa.
Anders is in therapy, burning bridges and confronting Martin and Filippa. A family stroll along the waterside takes a dramatic turn.