Suicide Squad Isekai
Efter att Harley Quinn varit på erövringståg med sin kumpan Jokern skickas hon raka vägen till Belle Reve-anstalten.
Harley Quinn och Suicide Squad sluter ett avtal med drottning Aldora om att desarmera bomberna i deras halsar.
Kriget mellan Kungariket och Imperiet har rasat i årtionden. I hopp om att få slut på blodbadet tar prinsessan Fione hjälp av Harley och hennes gäng.
Harley och Suicide Squad återvänder segrande från drakdödandet för att finna en brinnande fästning och ett hjärtekrossande nederlag.