Supersmart!
Från bakterier och känslor till sociala medier och mer – vetenskapen bakom fenomenen i ditt liv förklaras här på ett engagerande och nyskapande sätt.
Sociala medier
Varför är sociala medier så beroendeframkallande? Det visar sig vara inbyggt. Vi tittar även närmare på vetenskapen bakom selfies och varför näthat är så vanligt.
Supersinnen och superstyrka är inte bara för superhjältar. Dessa otroliga krafter är verkliga och - tro det eller ej - även du har dem!