Suspicious Partner
Prosecutor Haruto Tateishi (Yusei Yagi) just wanted to take a normal bus ride in peace... until he's mistaken as a groper on a crowded bus by Sakura Miyashita (Kyoko Saito), resulting in a humiliating incident for everyone. Haruto later encounters Sakura again, this time she's in the middle of dumping her unfaithful boyfriend, and the two end up spending an impulsive, drunken night out together. Unfortunately (or not), that's not the last time they meet: several days later, Sakura, an aspiring attorney, shows up for job training – at Haruto's office! Forced to work together despite their awkward past, Haruto tries to keep things professional, but can't help but feel drawn to Sakura. Was their chaotic first meeting really a sign of fate at work? This drama was adapted from the 2017 South Korean drama of the same name.