Tawawa on Monday
Twitter's Monday morning illustration series ""Tawawa on Monday"" has become an anime with help from original author Himura Kiseki. While suffering through Monday morning blues, enjoy a moving and speaking ""Tawawa!""
A captivating routine encounter turns into a surprising connection as secrets begin to unravel.
Ai faces her fears as the school's measurement day nears, sparking unexpected conversations and challenges.
A junior's careful facade crumbles as office rumors and after-hours mishaps threaten her reputation.