Tears in Heaven
Du Xiao Su (Li Qin) is an entertainment reporter on the hunt for a scoop. She goes undercover as a nurse so she can gain access to a hospital wing where a major star is receiving treatment after a traffic accident. At the hospital, she meets Shao Zhen Rong (Zhang Yun Long), a handsome doctor – and the two begin to develop strong feelings for one another. They eventually plan to marry, but when he invites her to his house to meet his family, she is aghast when she discovers that his brother Lei Yu Zheng (Shawn Dou) is a man she had a one-night stand with several years ago. Recrimination follows, but it is soon followed by tragedy: A huge mudslide claims the life of Shao Zhen Rong. Du Xiao Su is distraught and works herself to the point of utter fatigue and sickness. Lei Yu Zhen witnesses her suffering and begins to wonder if he actually has deeper feelings for her. But can bygones ever be bygones for these two young people? This drama was based on the novel “Variety Flowers at the Seaside,” authored by Fei Wo Si Cun. “Tears in Heaven” is a 2021 Chinese drama series that was directed by Shen Yi and Hua Qing.