The Benza
Chris och Kyle får reda på mer om den mystiske "The Final Benza" från skattletaren Alena, och springer på sin lärare, Inko Sensei.
Kyle och Chris besöker Noguchis lägenhet med Alena, efter att ha fått en illavarslande varning från spöket Tamura.
I säsongavslutningen, så får Chris och Kyle reda på sanningen om "The Final Benza" och avslöjar sanningen om Inko Senseis onda plan.