Fu Rong (Ju Jing Yi), the second daughter of the powerful Fu family, receives the extraordinary gift of foresight after a painful illness. She sees her future marriage to the dashing Duke Su Xu Jin (Zhang Zhe Han), but also glimpses a tragic destiny that may be linked to their relationship. Determined to avoid her seemingly predetermined fate, Fu Rong attempts to keep her distance from the duke. However, as dastardly plots threaten to dethrone the royal family and throw the realm into chaos, she realizes that joining forces with Xu Jin might be her only chance to change her fortunes and save the kingdom. This is a 2020 Chinese historical drama series based on a novel by Xiao Jia Ren, directed by Lam Kin Lung and Chen Guo Hua.