Boca-matchen
Valentin är en man som har styrt sitt liv rigoröst baserat på vidskepelse och extravaganta kabaler. En familjemedlem hittar mellan gamla VHS-videor, hemmainspelningar som mannen gjorde av sig själv under Copa Libertadores-finalen 2000.