I rollerna Josh Ritchie, Charlotte Crosby
Charlotte Crosbys liv som reality show. Kameran filmar allt: hennes vänner, familjeliv, glamorösa karriär, vilda partynätter och självklart även romansen med pojkvännen Josh. Här får vi veta hur det är att vara Charlotte Crosby.