Geordie OGs
Ett sjukhusbesök lättar upp stämningen mellan Aaron och Talia. Holly shoppar klänningar till tärnorna, och Casey läcker en plan bakom Marnies rygg.
Aaron träffar Talia för att försöka rädda förhållandet. Holly letar bröllopsklänning och Casey är nästan redo att fria... Bara en sak fattas.