Made in Chelsea
Gruppen förs samman för en glamorös lanseringsfest, som hålls av societetslejonet och entreprenören Amber Atherton.
Rosie håller en middagsfest och stämningen blir anspänd, då Caggie och Spencers flickvän Funda, träffas för första gången.
Hugo bjuder in gruppen på jakt och gnistorna flyger när Funda konfronterar Caggie om hennes känslor för Spencer. Ollie anförtror sig till Binky angående Gabriella.
Sprickorna i Funda och Spencers förhållande växer sig allt större, och en överraskningsresa till Cannes på Caggies födelsedag, tvingar Spencer till att ta ett svårt beslut.
Hugo och Spencer organiserar en överraskningsresa till Cannes för att fira Caggies födelsedag. Med Millie vid hennes sida lever gruppen som miljardärer ombord på en lyxjakt.