Made in Chelsea Avsnitt 6
S1, A6: Hugo och Spencer organiserar en överraskningsresa till Cannes för att fira Caggies födelsedag. Med Millie vid hennes sida lever gruppen som miljardärer ombord på en lyxjakt.