The Great British Menu
Mästerkockar från hela Storbritannien tävlar i det populära matlagningsprogrammet The Great British Menu. De måste använda alla sina färdigheter i köket för att slå ut sina medtävlande. Konkurrensen är stenhård och nivån är skyhög.