The King Loves
Power, friendship or love? Wang Won (Im Siwan) is the Crown Prince during the Goryeo Dynasty who harbors an extreme lust for power. His childhood friend, Wang Rin (Hong Jong Hyun), is his trusted ally and bodyguard. When they meet Eun San (Yoona), the beautiful daughter of the wealthiest man in the country, they become inseparable friends. But when both Won and Rin fall in love with Eun San, what will happen to their ambitions and friendship? “The King Loves” is a 2017 South Korean drama series directed by Kim Sang Hyup. It is based on a novel by the same title by Kim Yi Ryung.