The King with Two Faces
The king of Sweden Carl XVI Gustaf is celebrating 50 years on the throne in 2023. This documentary series created by journalist Åsa Linderborg tells the story of the monarch - and the man he also is.
The king depends on media coverage but is not fond of it. What are the royal families media strategies and what happens when the media outlets don't act as expected?