The King's Avatar
When an elite gamer is forced out of his professional team, he becomes the manager of an internet café and reinvents himself to return to online glory.
After a demotion, professional gamer YeXiu decides to leave his team and manage internet café Happy.
YeXiu encounters problems at his new job and goes in search of rare materials; the team deals with YeXiu's retirement.
Ye Xiu returns to the game just in time to unleash a flurry of attacks on the giant spider as Jun Moxiao, earning the first kill in the 10th district of Spider Cave.
Jun Moxiao tells the rest of Lanxi Pavilion to remain in the circle and heads out to face the monster alone, earning them first place.
Xiao Tang beats Chen Guo after flipping through the manuscript; Chen is determined to read it and learn the secrets of glory.
As the Lan Yu team turn back to fight, Leaf of Autumn is taunted into a one-on-one battle and the Jiashi team are left in an awkward position without their captain.