The Lovers
Den förnäma programledaren Seamus från London hamnar direkt i konflikt med den frispråkiga och roliga men ändå världsfrånvända Belfastbon Janet, men märkligt nog dras de två motsatserna till varandra och kan inte undgå att bli förälskade i varandra.
Seamus återvänder till Belfast för att träffa Janet men hon har ett överraskande förslag.
Seamus får ett överraskande besök, vilket leder till en ångestfylld kväll för honom och Janet.
Janet tar med sig Seamus hem till sig, men saker och ting tar en oväntad känslomässig vändning.
Janet åker till London för att vara med Seamus och upptäcker att hon inte är den enda som har hemligheter.
Janet och Seamus måste inse sanningen om sina förflutna för att hitta en väg tillbaka till varandra.