The Princess Weiyoung
After escaping death, Northern Liang's princess takes on the identity of her savior, Li Wei Young, in order to seek revenge against her enemies who destroyed her kingdom.
The king of former Liang returns from years of being a hostage only to be used to gain power by the Li family, forcing the royal family to flee for their lives.
Princess Xin Er decides to take revenge by assuming another identity; Chiyun Rou is furious when she is told Wei Young may jeopardize her daughter's future.
Xin Er makes a strong impression on the Li family members by refusing to be bullied; Min Feng returns to the manor.
Seventh Concubine is the victim of a murder attempt; a series of unlucky events causes Xin Er to be declared a jinx.
Xin Er returns and everyone seems grateful to see her again; Mother and Chang Le try to trick Xin Er into saying something they can use to prove she is an imposter.