The True Love
In a love experiment a lie detector test will determine if a group of singles will find true love and become a millionaire. The girls pick partners.
Angelo and Malin do the lie detector. The shocking result is revealed at the Truth Ceremony. Also, new singletons arrive.
Before the love ceremony it becomes clear that three girls will have to leave the villa. It's an emotional ceremony and a tearful goodbye.
In a surprising twist, one of the singles leaves. Singletons Christoffer and Kalle move into the villa, which gives one of the girls hope.
The love triangle between Carro, Malin, and Angelo continues. A couple's exercise helps Patrice and Mayima to take a first step in their relationship.
Dr. Volyk returns when Greta and Elias do the lie detector test. At the Truth Ceremony, awkward lies and uncomfortable truths are revealed.