Three Leaves, Three Colors
These Are Bread Crusts
Yoko Nishikawa is a former rich girl struggling to understand her new reduced circumstances. The loneliness is getting to be too much when carefree glutton Futaba Odagiri and scary class rep No-First-Name Hayama crash into her life and change everything.
Nothing Good for You Is Tasty
Yoko, Futaba, and Hayama learn more about each other as they continue to eat lunch together. They encounter a rival, a sibling, and cats. All the while,Yoko is deciding whether Hayama is kind-hearted or black-hearted.
Yoko and Futaba are in a pinch and need to find part-time jobs to earn money. Along the way, the three girls meet Shino Sonobe, Yoko's eccentric former maid.
Yoko, Futaba, and Hayama learn about each others' hobbies and childhoods. They also encounter Yu and Sakura, who stir up a little trouble.
An accident temporarily puts Yoko out of commission, so Futaba and Hayama help out at the patisserie. While Miss Sonobe is certainly grateful for the help, she won't stop until she's acquired one more part-time employee.
It's time for the beach! Yoko, Futaba, and Hayama help out Sonobe at her beach hut.