Timmys strandräddning
Det är den allra första bussresan från förskolan, och de åker till havet! Men medan Timmy och hans vänner har kul på stranden, blir Teddy och Bumpy bortförda av strömmen. De behöver en hjälte som kan rädda dem, och Timmy kommer till undsättning!